Etykiety z dodatkową zachętą.


Etykiety dostarczają informacji o produkcie niezbędnych do podjęcia dyzji o kupnie. Niektóre etykiety wspomagają skuteczność reklamy dając klientowi dodatkową zachętę do kupna – zawierając zniżkowe kupony i promocyjne oferty. Klienci chętniej sięgną po produkt, który oferuje jeszcze jakąś dodatkową wartość.


Przykład opakowania past do ząbów Aquafresh dobrze obrazuje taki przypadek. Firma GlaxoSmithKline, znalazła świetne rozwiązanie obwijając wąskie opakowanie pasty etykietą wykonaną ze specjalnego niegniotącego się materiału. Przeźroczysta etykieta z kolorowym nadrukiem jest w tym wypadku jednocześnie zniżkowym kuponem – łatwym do odklejenia i wykorzystania przy następnych zakupach.
Uzyskano w ten sposób dodatkową, atrakcyjną przestrzeń reklamową na opakowaniach pasty do zębów, których wąskii podłużny kształt nie pozwalał do tej pory na umieszczenia dodatkowych grafik i informacji.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s