Walentynkowo znaczy romantycznie.


Walentynki co prawda już minęły, ale wszędzie jeszcze widać różowo opakowane produkty i etykiety zdobione w serca. Romantyczne  święto to świetna okazja wzmożonej sprzedaży i dodatkowych zysków a także ciekawych rozwiązań projektowych. Przypatrzmy się kilku wybranym produktom i ich etykietom. Torebki i pudełka zaprojektowane przez BVD dla szwedzkiej potęgi odzieżowej H&M wspaniale oddają niefrasobliwy charakter prostego i modnego stylu ich ubrań. Utrzymane w stylizacji retro wizerunki modelek z amerykańskich kalendarzy z lat 50-tych na metalowych opakowaniach czekoladek. Mini bombonierki z filuternymi dziewczynami zaprojektowane zostały przez Bessermachen dla Brandhouse Denmark Banfi’s Rosa Regale – czerwień to kolor miłości i kolor wina. Bomb Cosmetics proponują romantyczny wieczór przy świecach. Bath & Body Works I Love PocketBac – kolekcja mini balsamów do rąk.

Love Me! – Kochaj Mnie! – perfumy firmy Victoria’s Secret uwodzące zapachem.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s