Mamy ten tupet!


My to dopiero mamy tupet! Co prawda jest to tylko żel pod prysznic o nazwie “Tupet” (Swagger), ale zawsze… Mężczyzni lubią być postrzegani jako pełni pewności siebie faceci z charakterem, z tupetem. Teraz mogą sobie kupić trochę “tupetu” we flakoniku. I mieć nadzieję, że obiecana przez producenta żelu pewność siebie i buta pozostanie im przynajmniej tak długo jak zapach kosmetyku… Projekt etykiety żelu pod prysznic obejmuje zawadiacki opis charakteru, który można dobrać do własnego typu osobowości. Mamy więc “ja tu rządzę”, “reguły są po to żeby je łamać” , “snajper” oraz “snajper – dwóch za jednym zamachem”. Różna etykieta dla każdego z oferowanych zapachów. Ksztalt flakonika nawiązuje do kształtu płaskiej butelki “piersiówki” – a całość zawinięta jest w szary papier pakowy. Wygląda na to, że projektanci poszli na całość używając silnej stylizacji “maczo” jako pomysłu na męski kosmetyk. Co o tym myślicie? Dobry design czy przesada?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s