Jak zaprojektować etykietę dla limitowanej serii win?


Odważni i śmiali – Bold & Brave Port – to nazwa wina z Australijskiego Bell River Estate. Odwaga i śmiałość to również cechy  charakteryzujące zarówno nazwę studia projektowego które jest autorem tych etykiet (Bold Inc) oraz sposób w jaki podchodzą do każdego zadania projektowego. Przyjrzyjmy się ich interesującemu projektowi etykiety, która podkreśla specyficzny charakter ekskluzywnej , numerowanej serii win.
Okrągła etykieta w formie emblematu czy wręcz kunsztownie wykonanej naszywki z eleganckim logo wina. Kremowa obwoluta z numeracją każdej pojedynczej butelki z limitowanej serii. Sposób  w jaki zaznaczona jest dana cyfra (wycięte dziurkaczem kółko) podkreśla ręczny charkter wykonania i indywidualność każdej butelki. Obwolutę przytrzymuje nałożona na nią elastyczna obejma. Wino wyprodukowane zostało w pięciu gatunkach – każdy podkreślony innymi dodatkami kolorystycznymi etykiety.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s