Az się w głowie kręci o takiej ilości szampana! I to zanim zaczniemy pić…


Jakim szampanem będziesz dziś w nocy wznosić toast? Dom Perignon?  Cristal, czy tez Russkoje Igristoje?😉

Szapman to klasa trunku sama w sobie  – wyjątkowy napój na wyjątkowe okazje.

I chociaż tylko około 10 procent butelek noszących dumne imię szampana to prawdziwy francuski Champagne a trunek w naszym kieliszku raczej zalicza się do tych pozostałych 90 procent… nie zmąci nam to noworocznego nastroju!

Przyjrzyjmy się najładniejszym i najciekawszym opakowaniom i etykietom szampana:

Tradycyjna etykieta w kształcie tarczy znakomitego Dom Pérignon.

 

 

Kolorowy Dom Pérignon w limitowanej edycji, hołd dla amerykańskiego artysty Andy Warhola – który to sam nie raz był widziany y kieliszkiem tego luksusowego alkoholu w ręku.

Szampan Pierrel od razu rzuca się w oczy. Pokryte złotem butelki ozdobione grafiką projektu znanych artystów. Do tego piękna torbka graficznie komponująca się z całością. Prawdziwe dzieło sztuki!

Nie wiem jeszcze jakim szampanem będziemy dzisiaj witali Nowy Rok, ale na pewno nie będzie to  Angel Champagne.  Prywatna marka Mariah Carey’s jest jedną z najbardziej ekskluzywnych na rynku. Butelki są numerowane, ręcznie wykonane i podpisane przez samą artystkę. Zwróćcie uwagę na srebrny pierścień zdobijący szyjkę butelki i rzeźbione skrzydła anielskie zdobione szlachetnymi kamieniami. Przepych i blichtr – akurat pasuje na Sylwestra!

Prosta i elegancka etykieta marki Lido. Utrzymana w charakterystycznej dla tego gatunku kolorystyce i stylu unowocześniony wizerunek marki.

Szampan  d’Armanville to luksusowy produkt znanej winiarni  Chassenay d’Arce. Etykieta zaprojektowana była z zalożeniem podkreślenia królewskiego, luksusowego charakteru francuskiego szampana. użyte kolory to również barwy francuskiej flagi.

Współpraca pomiędzy firmą Pommery i artystami sztuki współczesnej z całego świata obrodziła takim oto projektem – ‚POP’ szampan. Na zdjęciu opakowania autorstwa australijskiej artystki Sarrita King.

I nasz prywatny ulubieniec, chociaż akurat nie szampan – a wino musujące zaprojektowane przez STUDIOIN jako preyent firmowy. Tematem naklejki jest najgorętszy ttemat konca tego roku – czyli Wielka Apokalipsa. „Happy LAST New Year” – czyli „Szczęśliwego OSTATNIEGO Nowego Roku”, a na tylnej stronie butelki – 14 różnych scenariuszy na to jak może wyglądać koniec świata. Od typowych pomysłów jak kataklizmy naturalne do zupełnie zwariowanych idei. Ale zabawa!

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s