Super Strony Facebook dla Firm.




Pisaliśmy już o niewdawno o tym jak ważna dla każdej firmy jest obecność w mediach socjalnych i interakcja z klientem. Postanowiliśmy więc sami sprawdzić jak to wygląda w praktyce. Przejrzeliśmy dziesiątki komercyjnych stron Facebook. Wrażenia? Przypominają mi się tu słowa mojej mamy komentujące me (mierne) wysiłki okazjonalnego porządkowania pokoju: “Jak już coś robisz, to rób to dobrze!” No, właśnie. Nie wystarczy po prostu zalożyć stronę biznesową na Facebook, trzeba ją jeszcze umiejętnie poprowadzić… Nie będziemy tu pisać o nietrafionych przykładach takich stron, ale wskażemy takie, które naprawdę spełniają swoją role. Są to strony zarówno interesująco zaprojektowane jak i energicznie prowadzone przez firmy, które wiedzą jakie treści zainteresują potencjalnych klientów, jakie artykuły wzbudza reakcje i zachęca do wymiany zdań. Przykładem takiej strony jest Facebook dla firmy Zappos.Nowości, promocje, dyskusje z klientami. Strona Zappos nabrała niedawno rozgłosu,. dzięki błachemu wydawałoby się wydarzeniu. Oto, klient, niezadowolony z produktu (buty) umieszcza zażalenie na stronie Facebook Zappos. Reakcją Zappos jest natychmiastowa wymiana produktu. Nic nadzwyczajnego, prawda? Wdzięczny klient umieszcza na stronie firmy podziękowania i pochwały. Reszta publiczności Facebook włancza się do wyrażenia uznań. Rozwija się dyskusja wychwalająca sprawną obsługę klienta firmy Zappos. Calość nabiera rozgłosu, media podchwytują “nadzwyczajną relacje z klientem” kompanii Zappos. Która firma nie chciałaby szczycić się taką opinią? Inne przykłady takich stron to L’Occitane, BMW, oraz Smashing Magazine.Ciekawi jesteśmy czy zdarza wam sią odwiedzać strony Facebook firm i kompanii i czy znajdujecie na nich coś interesujacego?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s