Jak zwrocić na siebie uwagę.


Wszystko chodzi o to aby zwrocić na siebie uwagę. Zostać zauważonym, zapaść w pamęć, wywołać wrażenie. Oto cel reklamy. Odnosi się to również do projektowania produktu, projektu opakowania czy etykiety.
Znaleźliśmy dla was kilka przykładów takich projektów opakowań. Torby na zakupy, które pewnie wygladają lepiej niż to co zawierają w środku!
Sami popatrzcie:

Sklep z bielizną. Ta pani napewno zwroci uwagę szczególnie męską!

Panie natomiast przystaną na widok tej torby: Pełnoziarniste płatki śniadaniowe -każdy mężczyzna może  tak wyglądać! (o ile trzyma torbę cały czas przed sobą!)

Krata piwa!

I coś na ranek następnego dnia i wielkie “pragnienie” – Herbata Lipton

Specifik pomogający w walce z nawykiem obgryzania paznokci. (!)

Sklep z biżuterią.

Wyciągnij rękę do dzieci autystycznych. Kampania zwracająca uwagę na Autyzm Dziecięcy.

Podaj rękę. Np. orangutanowi. Greenpeace.

Oddawaj krew. Teraz całkiem serio – krew ratuje życie. Jeśli możesz, pomóż.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s