Teraz możemy pielęgnować sylwetkę i dbać o czystość domu za jednym zamachem!


Funkcją opakowania nowoczesnego produktu jest zachęcenie klienta do kupna i użytkowania danego produktu. Wiemy już, że generalnie, ludzie kupują przedmioty, które prezentują się interesująco i atrakcyjnie. Ale to, na co przykłada się ostatnio szczególny nacisk to kwestia przyjazności dla środowiska. W myśl hasła “Reduce, Reuse, Recycle” projektowanie opakowań, które miałyby więcej niż jedno zastosowanie jest bardzo popularne. To tak, jakby podarować przedmiotowi drugie, nowe życie! Takim właśnie przedmiotem jest opakowanie płynu do czyszczenia Mr.Clean projektu Tomaso Ceschi. Pomysłowy pojemnik ma kształt hantli, a po zużyciu detergentu, może być wypełniony wodą lub piaskiem i wykorzystany  do ćwiczeń. Idea powtórnego użycia jest głównym atutem tego projektu. Atrakcyjności całemu opakowaniu dodają, intensywne,  niebanalne kolory, przykuwająca oko etykieta i dołączona do produktu broszura z zestawem ćwiczeń z użyciem hantli. Teraz możemy pielęgnować sylwetkę i dbać o czystość domu za jednym zamachem!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s