Opakowanie z treścią.


Wychodząc na przeciw wymaganiom stawianym przez klienta coraz to bardziej zainteresowanego ochroną środowiska i ekologią.  Klienta zaangażowanego społecznie i zainteresowanego wydarzeniami na świecie, niektóre kompanie odpowiadają zupełnie nową inicjatywą w reklamie. Pomysł: treść przesłania jako główna część projektu.

I tak opakowania serii herbat dla  Peace Tea Beverage Company łączą piękne ilustracje (John Malloy) z przekazem pokoju na świecie ukazując historzczne przykłady walki o pokój i wolność nacji w różnych częściach świata. Każdemu smakowi herbaty odpowiada inny region geograficzny.

Seria kosmetyków organicznych zaprojektowana przez Korefe nie posiada żadnego elementu graficznego poza napisem” Zakręć kran w czasie gdy mnie używasz!”. Przypominając nam jak ważne jest aby nie marnować zasobów naturalnych, próbuje obudzić w nas troskę o losz naszej planety. Aż mi głupio, że nie zakręcam kranu podczas mycia zębów…

I jeszcze opakowania, które próbują nas namówić do zastanowienia nad samym sobą i życiem w ogóle. Minimalistyczna grafika, a na każdej etykiecie filozoficzne pytanie zaczynające się od słów „Are you?”.

„Czy podążasz za swoimi marzeniami?”

„Czy będziesz mieć co wspominać?”

hmmm… muszę się chyba nad tym wszystkim głąbiej zastanowić…

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s