Pomysł na pomysł. Inspiracje.


Ile produktów mijasz każdego dnia, ile z nich zapada ci w pamięci, po ile z nich sięgniesz, a ile zmotywuje Cię do zakupu? Jak stanowią  wyniki licznych badan marketingowych dobry projekt opakowania reklamowego to bardzo często główny powód, dla którego klient sięga po produkt. I analogicznie – zły projekt opakowania, zła etykieta reklamowa, może klienta zniechęcić do produktu zanim go nawet spróbuje. Jak widać – rola opakowania jest nie do przecenienia.

Trzeba zaskoczyć czymś wyjątkowym, aby być zauważonym.  Próbować znaleźć pomysł na to jak zaprojektować opakowanie łatwo wyróżniające się na półce sklepowej.

Oto kilka inspiracji, które mogą być w tym pomocne:

nietypowy kształt opakowania

oryginalne opakowanie nawołujące kształtem do zupełnie innego przedmiotu solniczka wzglądająca jak bateria (przeźroczysty pasek z boku pokazuje zużycie soli!)

minimalizm – zarówno kształt butelki jak i etykieta zaprojektowne są z wyszukanym umiarem

niebanalne opakowanie + prosty stonowany nadruk (USPA Supernatural)

czcionka użyta jako grafika

eksplozja kolorów

na wesoło

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s