Coraz popularniejsze etykiety otwórz – zamknij.


Etykiety „wyposażone” w klej umożliwiający wielokrotne ich używanie już dawno znalazły zastosowanie jako gadżet promocyjny, element ozdobny lub informacyjny opakowania bądź też „mechanizm” otwórz – zamknij. Niestety do tej pory głównie sprawdzało się to w opakowaniach z branż kosmetycznej lub chemicznej – zauważa Iryna Ivanowa z amerykańskiego koncernu Fasson Avery Dennison. – To ograniczenie spowodowane było głównie, właściwościami klejów niespełniających odpowiednich norm bezpieczeństwa. Obecnie na rynku jest coraz więcej materiałów, które mają certyfikaty i mogą być stosowane w bezpośrednim kontakcie z żywnością.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s