Ampułki…


Kosmetyki pakowane w ampułki po prostu wyglądają fajnie, od razu kojarzą się z farmacją i oczywiście takie opakowanie zdecydowanie zwiększa skuteczność samego specyfiku 🙂 Problem natomiast może pojawić się przy etykietowaniu. Pogląd mówiący tym, że tak małych opakowań (o średnicy kilkunastu mm) nie da się za etykietować jest oczywiście niesłuszny. Na sam proces wpływ a dobór samego materiały etykiet (właściwości kleju, grubość warstwy zewnętrznej papieru czy folii a nawet kierunek wykrawania), ale tego typu opakowania mogą być ozdobione etykietami samoprzylepnymi zadrukowanymi różnymi metodami, również ze złoceniami czy takimi, które zupełnie nie będą widoczne na opakowaniu – „no label look”.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s