10 najfajniejszych napisów z naklejek na zderzaki samochodów.


 

Najlepsza naklejka jaką ostatnio widziałam, nie była wcale  z serii „Nie trąb! Obudzisz kierowcę.” (choć nie powiem, ta też rozbawiła mnie raz do łez – kiedy ozdobiony nią samochód naprawde wlokł się ślimaczym tępem, a wyprzedzając go zobaczyłam, że za kierownicą  siedzi zgięty w pół starszy pan w grubych rogowych oprawkach…). Mój osobisty faworyt to nalepka głosząca: „Skąd się wzięły te wszystkie dzieciaki w moim samochodzie… i dlaczego wołają do mnie MAMO?!” Dodam, że samochód był minivanem wypełnionym po brzegi rozkrzyczanymi dziećmi. W każdym żarcie odrobina prawdy?

Naklejki na samochodach są już powszechnym widokiem na naszych ulicach. W społeczeństwie, które posługuje się facebookiem w celu porozumiewania z przyjaciółmi, a blogiem do głoszenia światu własnych opinii i filozofii, taka krótka a trafiająca w sedno, forma wypowiedzi jest świetnym punktem startowym do rozpoczęcia dyskusji, czy wywołania reakcji w ogóle. Niektóre naklejki na zderzakach bawią do łez, inne irytuja trescią wyrażanego poglądu. Nie mniej jednak sa łatwo zauważalne oraz wzbudzają silne reakcje – i oto właśnie chodzi! Nie tylko w nalepkach na zderzaku – te same prawa odnoszą się to zasad reklamy i projektowania w ogóle. Krótko i na temat. Naklejki jak mini billboardy – w kilku sprytnych słowach próbują przekazać swoje przesłanie. Nalepiam naklejkę, bo chcę zastanowić cię nad tym co mam do powiedzenia. Nalepiam dowcipne hasło, bo chce cię rozbawić, ale i pokazać przy okazji, że sam mam niezłe poczucie humoru, że fajny ze mnie gość.
Oto dziesięć super naklejek, które udało mi się wypatrzeć:
1.Skąd się wzięły te wszystkie dzieciaki w moim samochodzie… i dlaczego wolają do mnie „MAMO”?!
2.Loteria. Podatek od tych, którzy nie uważali na matmie.
3.Są dwa rodzaje pieszych. Szybcy w nogach i martwi.
4.Niewiele kobiet przyznaje się do swego prawdziwego wieku. Jeszcze mniej mężczyzn zachowuje się tak jak na ich wiek przystało.
5.Jeżeli możesz przeczytać ten napis… to znaczy, że umiesz czytać!
6.Ubezpieczony przez mafie. Stuknij mnie, a my stukniemy ciebie.
7.Wcale nie cierpię na chorobę psychiczną – cieszę się każdą jej minutą!
8.Przekroczyłem limit prędkości bo naprawdę bardzo muszę do łazienki…
9.Uwielbiam koty. Szczególnie z musztardą.
10. Zona mówi, że nigdy nie słucham co do mnie mówi… czy coś w tym rodzaju…
Dajcie znać jeśli jeżdżąc po mieście zauważycie jeszcze jakieś fajne naklejki na zderzakach!

4 responses to “10 najfajniejszych napisów z naklejek na zderzaki samochodów.

  1. Ubezpieczony przez mafię, stuknij mnie, a my stukniemy ciebie!

  2. A ja polecam na tylnym zderzaku: zostałeś wyprzedzony przez kobietę. Hahaha. Można dodać do pozostałych. Pozdrawiam

  3. Dobre!😀 Mam nadzieję, że wypatrywanie fajnych haseł na zderzakach nie przeszkadza Wam w pilnowaniu co dzieje się na ulicy!
    Ja też znalazłam kilka nowych:

    „Wyprzedzaj! Ktoś już czeka na Twoją nerkę”
    „Co tak blisko, przecież w ogóle się nie znamy!”
    „Lepiej wyglądałeś na Facebooku!”

  4. Nie kradnij! Rząd nie lubi konkurencji – Dzisiaj na wyburzaniu chłodni w bogatyni🙂

Skomentuj

