Jak sprzedać dobre jedzenie?


Zauważyłem że w ostatnim okresie firmy produkujące NAPRAWDĘ DOBRE artykułu spożywcze nieźle sobie radzą. I nie chodzi tu o żadne oszukane Szyneczki Dziadunia napompowane wodą ! Wyobraźcie sobie że są firmy które robią sok malinowy z malin a pulpety z mięsa. Aby podkreślić wyjątkowość tych wyrobów klienci inwestują w opakowania. Solidne szkło, etykiety ze złoceniami i zdjęciami przestały być wyróżnikiem kosmetyków i alkoholi z wyższej półki. Coraz więcej takich produktów pojawia się i cieszy oko właśnie w sklepach spożywczych.

Mam też drugi pomysł na podkreślenie charakteru tych produktów, można zaprojektować etykietę w stylu pisma ręcznego i wydrukować ją na szarym papierze etykietowym. Co więcej – dzięki drukowi cyfrowemu każda etykieta może się minimalnie różnić od poprzedniej, co da efekt „ręcznej roboty” na półce sklepowej. Znajdzie się odważny ?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s