Jak się czyści półki z marek?



Zobaczcie tak wyglądają nowe szaty graficzne opakowań dla Tesco, pracownia Design Consultancy zrealizowała te opakowania, pomysł był taki aby maksymalnie upodobnić etykiety produktów damskich i męskich, różnicując je tyko kolorami i kształtem niektórych elementów ozdobnych.

Pomysł Tesco jest prosty, idziesz do sklepu na rogu kupujesz szampon codzienny, kiełbasę codzienną, codzienne wino i codzienną wodę mineralną. Tam gdzie kiedyś było przywiązanie do marki produktu, ma powstać przywiązanie do marki sklepu gdzie dostajesz dobry towar w dobrej cenie, a o jego jakości decyduje dział zakupów Tesco – którego naturalnie priorytetem jest w kolejności najniższa cena i najwyższa jakość :-))))))

Taka polityka tworzy miejsce  dla małych producentów, którzy przywiązują uwagę do jakości swoich produktów. A to dlatego że robią ekologiczny szampon dla dzieci „Biały Jeleń” po którym nie ma alergii, albo sok z róży wg. przepisu babci po którym katar przechodzi. Przy ograniczonych budżetach – często etykieta jest jedyną powierzchnią reklamową na którą stać producenta. Dlatego  warto zainwestować  w dobrą etykietę aby niosła  ona prawdziwe przesłanie  i wyróżniała produkt na sklepowej półce.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s